luni, 2 martie 2015

Uscator cu difuzor bucle

Uscator de par Remington Sapphire Pro AC509 22W, Setari. W, nivele de temperatura, Difuzor volum, Placa de par, placi 14x60m, 180°C, . Reduceri - Mai multe idei de styling pentru par: Uscator de par.

Difuzor par - Preturi si Oferta,rh:clubafaceri.

Semnalați o altă imagineSemnalați imaginile ofensatoare. Usuca-ti buclele de la exterior, folosindu-te de degete pentru a forma. Daca buclele nu stau asa cum iti doresti, foloseste o perie pentru a le aranja. Pentru bucle perfect definite si un par cu volum foloseste un difuzor pentru aranjarea parului.


Babyliss Pro Diffuser Pro 4difuzor pentru uscator de par. Feonul cu difuzor este bun si pentru parul drept? Difuzorul este pentru a iti face parul cret si se foloseste pe parul ud.


Imi ador buclele, dar probabil putini stiu ca parul meu este ondulat natural. In schimb, un uscator cu difuzor face contrariul, ajuta buclele sa .

Vreau un foehn bun cu difuzor,am un par groaznic pe care nu. Vroiam sa-mi cumpar un difuzor pt. Difuzor am incercat, culmea mi-l facea foarte fain, bucle mari, dar n-a . Model Uscator de par: Difuzor de volum. Cele mai mici preturi la Uscator de par pe site-ul de comparatii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare