marți, 10 martie 2015

Rochie intrata la apa

Ni s-a intamplat fiecaruia dintre noi si nu am fost deloc fericiti, mai ales daca victima a cazut un tricou sau o bluza noua pe care nu am apucat . Video practic: invata cum sa salvezi hainele intrate la apa. Vezi cum să lărgeşti la loc un pulovăr care a intrat la apă, cu câteva trucuri simple.

Zilele trecute am stricat o bluză de la Zara pentru că nu i-am acordat importanță la spălare și pentru că e superb materialul din care e făcută, . Nu de puţine ori ni s-a întâmplat să ne intre hainele la apă. Pentru a reda dimensiunile iniţiale hainelor intrate la apă ai nevoie de: apă caldă, . Intinde pe podea sau pe pat unul dintre prosoapele de plaja uscate si pune haina intrata la apa peste el.

Tricouri și bluze intrate la apă:. Ce faci cu hainele tale favorite după ce au intrat la apă?

Stiai ca poti intinde la loc hainele care ti-au intrat la apa? Lipsesc: rochieTRUC: cum repari hainele care au intrat la apă - Feminis. TRUC: cum repari hainele care au intrat la apă. Tag-uri: haine intrate la apă, pulover, pulover intrat la apa, pulover largit, truc. Lipsesc: rochieTricoul preferat a intrat la apă?


Tot ce trebuie să faci pentru a putea purta din nou hainele intrate la apă. Tag-uri: bluza, haine, intrat la apa, readus la forma initiala, rochie, . Cum să-ţi repari hainele intrate la apă. Edith de la Mireasă pentru fiul meu, în rochie de mireasă! Lana se spala cu apa rece si de preferat la mana daca tii la el,altfel intra la.


Spalat de mana cu apa calduta si storssssssssssssss in lungime! Pune intr-un lighean apa calda si balsam de par. Dupa ce ai amestecat bine scufunda materialul ce a intrat la apa. Bluzele sau rochiile din mătase ar trebui spălate doar în apă călduță și cu un program pentru materiale delicate.


Hainele foarte murdare sau pătate au nevoie ca inainte de spălare să fie curățate cu peria si apoi clătite cu apă rece. Dacă o protecție de scutec sau un . Am bagat-o repede in apa rece si, asa uda cum era, am incepu sa trag de ea,. In ce rochie intrata la apa a aparut in public de data aceasta mireasa minora. Acestia stau sa iasa din orice bluza sau rochie ar pune pe ea si, .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare