vineri, 13 septembrie 2019

Cu ce se curata supapa egr

Da, supapa egr se curata, daca defectul este de tip debit insuficient, mizeria din egr, formata din funinginea de pe retur evacuare, si vaporii . Verificare si curatare Egr, Clapeta si Senzor de aer admisie dupa ani si aproximativ 27. Avand in vedere ca am curatat mai multe EGR-uri,cred ca acel spray e frectie la picior de lemn si mai ales ca mizeria e intarita tare si se afla si .

Dupa curatare EGR suiera turbina - TDi ForumpostăriMar 2011Valva EGR - Motoare pe benzinapostăriIun 2006Mai multe rezultate de la vwforum. Vreau sa ma apuc sa imi curat egr'ul, nu a fost curatat niciodata. Daca axul supapei EGR este blocat cu depuneri de calamina motorul. EGR folosind un aspirator,pensula mica,spray curatat frana sau .

Spray pentru curatat supapa EGR, clapete de admisie si carburatoare auto. Contribuie la refacerea puterii motorului si a capacitatii de accelerare a acestuia. Curatare clapeta acceleratie egr,mecanica,tester diagnoza la domiciliu. Servicii Auto - Transporturi Servicii Auto.


Curata supapele EGR si turbinele Cluj-Napoca, jud. SPRAY CURATARE SUPAPA EGR SI SUPAPA ADMISIE AER WYNNS PETROL . Dupa ce ati curatat bine EGR-ul se sterge bine si se pune inapoi repetand in mod invers . Poze Solutie curatare admisie motoare diesel EGR Liqui Moly (5168) 400ml. Soluita de curatat admisie motoare dieserl EGR Liqui Moly cod 51poate fi .

Beneficii Curata eficient galeria de admisie de aer, clapeta de acceleratie, camera de ardere si supapa EGR de depuneri si impuritati ce duc la scaderea puterii . Valva EGR a intrat foarte ușor la locul ei, aproape fără efort. Cristi, cam asa poate arata un EGR care nu este curatat, aerul facandu-si cu greu loc pe acolo. Daca a curatat cineva valva EGR la motorul x dtl,va rog spune-ti unde este si cum se poate demonta pentru curatare, ca as vrea si eu sa o . TDI de ani,nu am curatat pana acum supapa EGR; niste prieteni m-au sfatuit ca ar fi bine sa o curat periodic ca pot . Cu sirma de cupru,putin indoita la virf,am curatat EGR-ul pe langa supapa care se deschide iar cu periuta am frecat in interior pina a disparut . Da, supapa egr se curata, daca defectul este de tip debit insuficient, mizeria din egr, formata din funinginea de pe retur evacuare, si vaporii de ulei de pe . Mentionez ca daca scot furtunasul ce intra in supapa egr masina isi.


BMW 320d 19am curatat EGR si la montarea . Am citit in forum dar nu am vazut o discutie detaliata sau cu finalitate despre cum se curata valva EGR. Asa acum se observa in semnatura, . Daca EGR este electric, nu prea stiu ce sa zic, in teorie trebuie sa faci acelasi lucru, doar ca nu mai exista membrana aia ci o supapa . Salut, Detin un smart diesel din 20si de ceva timp imi scoate fum la greu si nu mai trage deloc. Stiu ca tre sa curat EGR-ul si clapetele. Supapa EGR este o supapa care ajuta la recircularea gazelor de.


Se curata insistent cu benzina (asta am avut noi) vre-o de min pana-i. Poate ca vrei sa spui ca ai scos mufa de conectare a supapei EGR . SPRAY PENTRU CURATAT SUPAPE EGR, CLAPETE DE ADMISIE SI CARBURATOARE. Produsul este destinat pentru curatarea rapida si eficienta a . Revin cu noi informatii si poze despre valva EGR.


De cand am curatat-o prima data am tot banuit-o ca nu ar functiona cum trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare