joi, 28 decembrie 2017

Sampon auto cu ceara forum

Ca sampoane auto (oricare e bun), dar eu folosesc de la Nigrin sau Sonax, cica made in germany, sampon cu ceara. Ceruire Cu Ceara Solida - Page 5postăriMai 2011Spalatorie profesionala sau d. Page 4postăriApr 2011Mai multe rezultate de la vwforum.

Am ales sampon auto pentru ca-mi spal singur masina de vreo ani. Acasa o spal cu sampon ce contine ceara auto, pot sa spun ca arata la . Formula Wash Wax - şampon auto cu ceară Carnauba. Sampon auto Mannol cu ceara, 10ml la eMAG, pret avantajos.

Platesti numai dupa deschiderea coletului. Spuma activa este tot un sampon auto,isi primeste numele de la. Am luat o manusa sonus si acum imi trebuie un sampon.


Eu folosesc Sonax clasic, Auto Shampoo si mi se pare ok. Cel cu ceara e mai laudat pe forumuri si cred ca performa la fel, nu as vedea . Sampon auto - Detailing Clubfeb. Sampon auto Karcher RM 5- Detailing-ClubApr 2013Recomandare sampon low cost - Detailing-ClubSept 2010Spuma activa-pro sau contra?


Sampon Auto Cu Ceara - Car wash shampoo cera - Sampon si.

E ideal de folosit între două ceruiri sau pentru a prelungi efectul cerii după spălare. In fine, eu ti-as recomanda sampon auto de la Turtle wax. Costa cam 30-de roni si are si ceara in el. Ideea este ca inainte sa dai cu peria . Am înţeles ca am nevoie şi de şamponul ăla pe care îl au oamenii la spălătorii.


Are cineva idee unde îl găsesc, cât costă, cum îl cheamă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare