joi, 16 aprilie 2015

Reclamatii altex

Ai o intrebare despre produsele si serviciile Altex? Vrei sa afli mai multe despre promotiile si ofertele noastre speciale? Vrei sa stii ce solutii financiare sunt .

Zeci de reclamatii au fost depuse impotriva mai multor firme care. Astazi am fost cu un controller defect cumparat de la Altex cu mai putin de ore. Inainte sa plec l-am intrebat: pot sa fac reclamatie la OPC?


Altex Asigurari degeaba - Computer Games ForumpostăriNov 2015Altex cei mai jegosi din Romania - Computer Games.

Mar 2013Cele mai proaste servicii le gasiti la ALTEX. Iul 2012Mai multe rezultate de la forum. De ce mă iau drept fraier cei de la Altex?


Ai pastrat o copie dupa reclamatia scrisa pe care ai depus-o? Magazin Complexul Comercial Fortuna, Pitesti, Arges. Magazin Euroshopping Mall, Caransebes, Caras-Severin . Cred ca ei nici nu au in stoc produsele ce le-au pus la vanzare de Black Friday.


Sper sa primeasca cat mai multe reclamatii si sa se rezolve pt . ALTEX, celebrul lanţ de magazine din.

Etichete: altex, anpc, oferta, opc, plangere, pret, produs, reclamatie, rezervat. Garantie Altex-nu vor sa inlocuiasca produsul - In data de 29. S-a ales cu paguba dupa ce si-a cumparat un telefon de la Altex Dej.


Mi l-au trimis in service la Bucuresti. Iar ieri ma suna o tipa din service ca sa imi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare