joi, 30 aprilie 2015

Hotel poienita baile felix am fost acolo

Hotelul Poienita se afla situat in statiunea balneara Baile Felix. Hotelul Poienița este o destinaţie confortabilă, perfectă atât pentru o oprire de o noapte, cât şi pentru călătorii de afaceri sau vacanţe. Cea mai recentă rezervare pentru acest hotel a fost făcută pe data de mar, .

Am fost acolo - opinii si impresii de la cei care au fost in Baile Felix. Am fost acolo: Baile Felix (Bihor) - forum, pareri, impresii de. Hotel Poienita Baile Felix inainte de a face o rezervare!


Am fost acolo și vreau sa public părerea mea!

Baile Felix-Hotel TERMAL, este o locatie excenlenta, bazine moderne, curate, restaurantul. NU AM CUV CE BINE SI FRUMOS A FOST ACOLO LA TOMIS IN FELIX ESTE NR SI. HOTEL POIENITA,gazda excelenta,servicii ireprosabile. HOTEL POIENITA, BIHOR, Romania - Imaginea 1. Apele minerale cu care Băile Felix au fost binecuvantate şi-au dovedit în decursul sutelor de ani calităţile . Imagini si poze Hotel Poienita din Baile Felix. Descopera frumusetea bailor termale.


Hotelul Poienita este situat la 5m de centrul statiunii Baile Felix si dispune de propria baza de. Hotelul a fost complet renovat in perioada 20- 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare