joi, 10 iulie 2014

Pete negre pe pantofi de lac

Deci, dacă sunteţi ca mine şi v-aţi trezit cu urme negre pe pantofii. AM incercat cu tipuri de gume pana am reusit, dar am scaptat de pete! Dacă pantofii din lac au o nuanță deschisă și au căpătat dungi negre de la tocuri,.

Albușul are proprietatea de a curăța petele ușoare de grăsime și praf. Dacă vrei ca pantofii sau poșeta din lac să fie mai lucioase, pentru . Se curata de praf cu o carpa moale sau cu o perie, iar petele de grasime sau alte. Incaltamintea cu fete de lac, din piele lacuita.

Util: daca observi dungi negre pe pantofii lacuiti, evita sa folosesti acetona si alte tipuri de . Pentru a curăţa pantofii din lac negru îmbibaţi un tampon moale ( poate fi o discheta demachiantă) în unul din următoarele produse : -albuş de . Eu mi-a spus ca pot sa folosesc Cif Cream si pentru petele de pe gentile de piele. Sau petele de pe suprafete delicate, cum este pielea, de exemplu. Cif , in schimb stiu cum se pot curata petele acelea negre.


Eu petele de pe genti si pantofi deobicei le curat cu acetona sau diluant . Dacă pantofii din lac au o nuanță deschisă și au căpătat dungi negre de. Stie cineva cum pot scoate petele de smoala de pe pantofi? Zilele trecute am depistat citeva pete negre pe preferatii mei pantofi bej, pe care nu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare