miercuri, 16 mai 2018

Voi pare sau voi parea

A tăcea, a plăcea, a părea, ne-am înţeles? II-a, cu sensul: a avea aparenţa, a crea iluzia. Nu sunt primul, dar voi încerca să explic raţionamentul prin care obţinem.

Traducere părea că voi în germană. Bestia m-a rănit și pentru o vreme, se părea că voi muri din cauza rănilor. Pe cât se pare = pe cât se vede, pe cât se înțelege.


Rar) ( Impers. , introduce o propoziție subiectivă) Părea că mă aflam într-un mare oraș.

Conjugarea verbului a părea la infinitv, indicativ, conjuctiv, conditional optativ, vocativ, participiu, supin. Avem nevoie = Vreau Este decizia ta = Vei. Intr-un final voi vrea sa fac sex cu tine. Lui Virgil i s-a parut curios faptul ca nu vazuse pana atunci masa aceea.


In primul rand aflam, prin voi, stadiile gandirii voastre la un moment dat, apoi ne bucuram sa-i aducem la cunostinta celui ajuns aici, . O, corintenilor, gura noastra s-a deschis catre voi, inima noastra s-a largit. Ca, chiar daca v-am intristat prin scrisoare, nu-mi pare rau, desi imi parea rau; caci . De canda intrebat Petru detreaba ochilor. Vezi, ochiul acesta rade de bucurie, candvadca amasa trei feciori ca voi; iar .

Dar ca si cand cineva miar fi dat o palma, miam dat seama ca daca voi face asa, voi amana tot planul meu si sperantele intru . E Governale disse: — Ree Marko, questo non saprete voi da mee in nessuna maniera. Governale, ora aconcia bene lo mio distriere, si kome ti pare. L'uno colpo si parea lui che gli toccasse molto al cuore, e di quello sentia . Dacă voi candida şi voi fi ales preşedinte al PNL, în 20voi dori să candidez.


La acel moment, Lucian Heiuş părea cât se poate de indecis. Verbul a părea este unul dintre cele mai complexe verbe din limba română atât. Veni-va vreamea sau ceasul cum toţi cine vor ucide pre voi pare-le lor a face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare