marți, 15 mai 2018

Solutii antimucegai sifonier

Am sters cu o solutie antimucegai de la Sano, cu domestos insa au reaparut. De data asta mi-au aparut si in dulap. Acum exista si lavabila antimucegai, sau aditiv antimucegai care sa pune.

Langa peretele reparat am o masa cu scaune si un sifonier. Abia dupa ce au fost executati toti acesti pasi se poate aplica al doilea strat de solutie antimucegai peste care, dupa de ore, puteti aplica . Daca vrei sa scapi de mucegai incearca cu Savo solutie antimucegai. Eu am avut o problema in dormitor anul trecut .

Dedeman Solutie antimucegai Kober 9L AS 80- Dedicat. Solutie antimucegai Kober 9L AS 80la cel mai bun pret acum la Dedeman. Va invitam sa consultati si celelalte oferte din categoria SOLUTII CONTRA . Solutie antimucegai Bison 5ml fara clor la cel mai bun pret acum la Dedeman. Preturi pentru SOLUTII CONTRA UMIDITATII de la lei.


Solutie antimucegai Kober AS 800 litri. Solutie antimucegai Bison 5ml fara clor. Am inteles ca exista o solutie Sano antimucegai sa dau si acuma ?

Am spalat cu apa si clor si am departat sifonierul de perete sa intre aerul . Si pentru a preveni aparitia ulterioara a mucegaiul, citeste si asta: Cum previi mucegaiul. Produse antimucegai care te pot interesa . Aflati ce solutii aveti la indemana pentru a evita umezeala si pentru a o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare