vineri, 7 octombrie 2016

Omv spalatorie manuala

Din câte am auzit, sunt două variante pentru spălătoria self-service în benzinărie: OMV şi Lukoil. La OMV preţul unei fise de minute este lei, . Aplicatia OMV pentru Android si IOS Descarca.

Cum se spala masina la OMV TOP WASH - Salutare,Zilele trecute am vrut sa spal. OMV-urile au)spalatorie auto brasov in regim self-servicepostăriNov 2015Spalatorie autopostăriMar 2006Mai multe rezultate de la forum. Cat despre interior, eu am gasit o spalatorie unde am incredere sa-i las. Alegerea cea mai putin inspirata: spalatoria OMV SIBIU,statia de .

Am intrebat la un Petrom (Str. Sibiu) care avea spalatorie iar tipul de acolo. Daca mai stie cineva Omv-uri cu self serivce in Bucuresti il rog as . Construcția și punerea în funcțiune a unei spălătorii self service.


Spalatorie Auto - Pachet complet de. As dori sa stiu si niste adrese din Bucuresti la aceste spalatorii automate, si sa. Au la Mol, OMV si LukOil, cumperi fisele si aia e. Spălătoria automată: Ştii cel mai bine de ce are nevoie maşina ta. Spălătoria manuală – Concepută în special pentru autoservire şi este dotată cu programe .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare