miercuri, 21 martie 2018

Secret santa idei tpu

Buna Anul acesta, ca si anul trecut facem Secret Santa la liceu. Buna seara TPU Imi puteti da niste idei despre ce cadou ii pot face unei fete de ani de secret Santa Cea mai buna idee primeste fundita Multumesc anticipat. Buna ziua TPU Am facut Secret Santa la liceu, si mi-a picat o fata din clasa.

Ce cadou as putea sa ii fac, de maxim de lei. Salut TPU, Sunt in clasa a 10-a si organizam Secret Santa, iar in urma. Oricum, dacă ai o vagă idee cam ce îi place sau la ce îi bun, e super, . Deja o tradiție, Secret Santa este jocul preferat de orice grup în luna decembrie.

Să tragi la sorți numele cuiva și să-i faci un cadou în limita . Da, stiu chestiile astea cu ,,Santa secret''. Nu știi ce cadouri să iei de Secret Santa? Inspiră-te din aceste idei originale și haioase!


Secret Santa în grupul de prieteni, la birou sau la facultate, ne-am convins că misiunea de a găsi cadoul perfect nu . Noi la liceu facem Secret Santa și eu trebuie să îi cumpăr unei colege un cadou. Imediat vin sarbatorile de craciun,,,,,si deja a inceput sa ma framante ideea cadourilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare