joi, 15 martie 2018

Croitoreasa buna bucuresti 2015

Postat pe: Martie 201 ora 22:42. Buna, Caut un atelier de croitorie in Brasov care sa imi. Cunosc eu un croitor foarte bun in Bucuresti.

Unde gasim ateliere de croitorie in Bucuresti. Cunoaste cineva vreo croitoreasa buna in Bucuresti zona tineretului-mall vitan-unirii, care sa nu lucreze la preturi exagerat de mari? Ce ne-ar putea face sa cautam o croitorie in Bucuresti?

Imi poate recomanda cineva o croitorie sau o croitoreasa buna in Bucuresti? Buna, imi puteti recomanda o croitoreasa (foarte) buna in Bucuresti? Adica pe cineva cu experienta, care lucreaza cu bun gust ( nu kitschos ). Bucuresti sau o croitoreasa specializata pe asta,care sa-mi. Hainute la preturi accesibile: Recomand croitoreasa in Bucuresti!


Pagini similareRecomand croitoreasca in Bucuresti, cu experienta, lucreaza de ani buni la un designer roman. Poate executa de la mici modificari la croit de la zero. Retoucherie, atelier croitorie si retusuri Bucuresti Sector pune la dispozitie servicii design vestimentar, creatie tipare, modificari si ajustari haine.


Croitoreasa cu experienta Bucuresti.

Execut la comanda rochii de seara, rochii de mireasa, tinute office, etc. Sewing Seamstresses în București. LIDIA - Atelier de Croitorie Artizanala.


Sa știți ca pt mine a fost un real ajutor în dezvoltarea . Croitorie Gara de nord este atelierul din Bucuresti care este specializat in reparatii. Buna ziua, puteti coase o replica a unei rochii de seara de la un designer? Atelier croitorie rochii de mireasa si design personalizat direct in atelierul de creatie. Atelierul Alice Design si croitoria noastra din Bucuresti iti stau la dispozitie . Angajez croitoreasa, confectionera imbracaminte sport.


A avut nevoie doar de rochia potrivita – cea mai buna arma a unei femei si. Si mie imi place ideea de a imi face rochitele pe gusutul meu. Bianca oferă salarii între 20şi 25de lei viitoarelor croitorese. Le dau 20de lei pe lună, iar dacă găsesc o croitoreasă bună, care face . Stiti vre-o croitoreasa care sa lucreze bine prin sectorul sau ? Si eu as avea nevoie de o croitoreasa buna. Detalii despre jobul Sef Sectie Croitorie la Hovakim Investment Group SRL-D.


Localitate: BUCURESTI; Tara: ROMANIA; Valabilitate: 08-10-20: 07-11-2015. Experienta pe urmatoarele utilaje - foarte buna cunoastere si .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare