miercuri, 7 martie 2018

Crizanteme pitice

Am moștenit dragostea pentru flori de la mama mea, care le îngrijea . La mare căutare, în ultimul timp, sunt crizantemele sub formă de sferă ale căror flori colorate înveselesc orice grădină, balcon sau terasă. Demumire populara: Crizanteme la ghiveci.

Denumire stiintifica: Chrysanthemum spp. Origine: Crizantema este o planta originara din Asia . Flori specifice toamnei, tufanelele (tufanicile) si crizantemele fac parte din familia margaretelor, musetelului si romanitei. Sunt originare din China si Japonia.

Am plantat intr-un ghiveci mic un virf de lastar de la o crizanteme pe. Eu am cumparat in luna noiembrie doua crizanteme pitice in ghivece. Toamna este mediul prielnic pentru crizanteme, care infloresc si.


Crizantemele sunt unele dintre cele mai apreciate flori de toamna datorita rezistentei lor pana tarziu, spre sfarsitul sezonului si mai ales gratie . Daca ar fi sa aleg intre a planta o crizantema in gradina sau sa o cresc in ghiveci, ei bine personal as alege sa ingrijesc crizantema in ghiveci, . Cultivatorul de la pepinieră foloseşte chimicale pentru a o face să crească ca o plantă şi . Si eu am plantat in gradina crizanteme de ghiveci. Apoi au apărut crizantemele pitice. Crizantemele, numite în unele zone și tufănele, dumitrițe sau margarete de toamnă.

III TEHNOLOGIA DE CULTURA A CRIZANTEMELOR III. Update: doamna Dana Bobit vine cu o precizare necesara, atragand atentia ca exista mai multe categorii de crizanteme: specii pitice, . PLANTE SI SEMINTE DE GRADINA - crizantema. Crizanteme,butasi de vanzare diferite culoriisi soiuri. Crizantema necesită un sol bine drenat expus la soare sau penmbră.


Inainte de plantare, in toamna, terenul se desfunda la 25-cm si se administreaza ingrasaminte naturale. Plantarea crizantemelor se face la 20-cm. Crizanteme pitice de vara - Crizanteme - nicogandila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare