luni, 20 februarie 2017

Varuirea peretilor cu var lavabil

Aplicarea vopselelor lavabile pe suport se va face numai dupa pregatirea. Indepartati total peliculele de var sau huma si amorsati suprafata. Folositi un trafalet cu coada scurta pentru pereti; pentru tavan insa va trebuie si o tija .

Cum sa dati singuri cu lavabil in casa folosind trafaletul mic,mare si de colt. Cu var lavabil poate da oricine daca respecta urmatoarele conditii. Pentru a iesi pereti si tavane bine acoperiti se recomanda a se aplica doua straturi de var . Aplicare vopsea lavabila cu trafaletul pe pereti si tavan in camera,.

Am dat tavanul cu var lavabil și mi rămân dungi, poate fi de la frig? Pentru varuirea peretilor avem nevoie de pasta var stins, aracet si culoare. Daca ati vopsit cu lavabila pe calciu nu vad vreo sansa. Am facut un articol despre cum se da lavabila peste var aici:. Prin varuirea peretilor eu inteleg ca peretii se da cu var stins, varul clasic care . Daca peretele a fost zugravit cu var si nu e bine nivelat, se poate slefui cu.


Daca pe suprafata de zugravit a fost aplicata tot vopsea lavabila, este. Amestecam bine amorsa si o aplicam pe pereti cu un trafalet. Intrebare: Pot zugravi cu var clasic peste vopsea lavabila?

Intrebarea este: cum pregatesc peretele inainte de aplicarea noii lavabile? Am inteles ca e posibil sa se umfle lavabila daca nu e spalat inainte .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare