joi, 26 noiembrie 2015

Vopsea de haine astral

Astral - colorant textil gr - VO colorant tip galus. Spalati materialul pentru vopsit - cu detergent, clatiti cu apa rece; nu stoarceti. Colorant textil tip Gallus Astral CHEM.

Vopsea tesaturi pentru masina de spalat. Eu vopsesc frecvent haine cu vopsea textila tip Galus , dar dupa ce am. Chemstar Targoviste, se numeste ASTRAL.


Draga Butterfly vopsea de textile se gaseste pe piata, in general in magazinele in care au articole pentru pictura si e relativ simplu de folosit.

Astral colorant Textil Negru 10g colorant tip galus. Instructiuni: Spalati materialul pentru vopsit - cu detergent, clatiti cu apa rece; nu stoarceti. Vopsea textile Columbus - Albastru ultramarin. Vopsea textile Columbus - Maro ciocolata amară. Buna fetele, vreau sa-mi vopsesc niste haine (sa le si modific) si nu stiu unde gasesc vopsea de textile.


Am gasit la brico o vopsea de desenat . Am mai vazut in kaufland un tip de vopsea pt textile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare