luni, 2 noiembrie 2015

Fluturi desenati pe pereti

Pagina din - sabloane de flori si fluturi de desenat pe pereti - postat in Casa noastra, dulce casa: Buna ! Iata un proiect diy, in care poti vedea cum poti sa faci un ornament handmade. Inspira-te din aceste decoratiuni pentru pereti la indemana oricui, care vor da un aer nou casei tale.

Fluturasi de efect pe care ii puteti lipi, dezlipi si relipi unde doriti ! Se aplica pe pereti, pe plastic, pe suprafete lucioase si gratie aspectului lor foarte realist va veti . Stickere decorative tip autocolant autoadeziv de perete - Categoria Fluturi si Flori. Ti se pare ca peretii tai au nevoie de o fata noua sau pur si simplu te-ai.

Ceea ce trebuie sa faci tu este sa scoti hartia pe care sunt desenate cifrele si sa o. Iti cam dai seama la ce ma refer: nu trebuie sa alergi prin tot orasul dupa fluturi, mai . Stickere decorative pentru pereti, oferte si promotii la Lipicios. Acestea sunt sabloane dumneavoastra! Fluturi-de-decor-pentru-pereti-pas-2. Cu ajutorul unui marker permanent si a sabloanelor din hartie obtinute am desenat fluturi pe dosarele din plastic, iar apoi i-am decupat.


Cand fluturi desenati cu creionul sunt mai puternici decat orice. Chiar inainte sa plec de langa Miruna, aveam sa va pe un perete indepartat . PICTURA: Fluturi pe pereti - poze Decorarea apartamentului - Fulguletz_. Fata a zis ok, „dar dacă totuși ai un perete care ar putea fi desenat, m-aș. Cred ca un fluture din ala mi-as dori si eu pe perete. Probabil ca am simtit ca avem destule in comun sau poate tocmai asa ma vad eu cu flori si fluturi in par.


Alegeti voi ce anume, flori, fluturi, stelute etc. Puteți decora suprafața unui fluture sau a desena o întreagă .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare