vineri, 10 noiembrie 2017

Euroins asigurari probleme

O altă mare companie autohtonă de asigurări are mari probleme financiare. După Astra, care e la un pas de faliment, şi Euroins a intrat în . Cu Euroins am avut doar o problema de actualizare a datelor, si au fost prompti.

Nu am avut problema de seriozitate cu ei, am avut probleme . Anunţul Euroins, după ce Astra Asigurări a intrat în faliment. Subscrierile Euroins România au scăzut în 20cu. Noi probleme pentru Marea Britanie: Lira sterlină se prăbuşeşte în aşteptarea Brexit-ului.

Nenea are asigurarea la acesti EUROINS. In cazul intampinarii unor probleme cu asiguratorii RCA Euroins si Carpatica, CAR. Nu ne-am revenit bine din socul falimentului Astra Asigurari ca ieri am.


Am lovit si eu pe cineva,fiind asigurat la euroins,iar dupa. Avea asigurare la carpatica,cand am vazut eram sigur ca vor fi probleme. Trei companii de asigurare, Asirom, Omniasig şi Euroins, întâmpină probleme în ceea ce priveşte comunicarea cu baza de date CEDAM care . Autoritatea de Supraveghere Financiară a decis intrarea Euroins în procedură de .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare