marți, 26 septembrie 2017

Pantaloni scamosati

Fie ca este o bluza, un palton sau o pereche de pantaloni, momentul. L-am luat de acolo mai scamosat decat era, cu smocuri care atarnau . Fusta, pantalonii sau jacheta au început să se scămoșeze?

Scapă de aspectul uzat al hainelor cu un obiect pe care îl ai deja în baie! Nici nu l-ai purtat de doua ori si deja s-a scamosat? Iata cum sa iti cureti puloverul preferat cu un obiect pe care si tu il ai la indemana! Mi-am cumparat un blazer si pantalon de la HM dar dupa purtari am observat ca a inceput sa se descoase (zici ca se scamoseaza) materialul, mai ales la .

Rola iti curata parul sau orice alte scame care sunt la suprafata materialului, cele care sunt ca niste bilute, e genul ca se scamoseaza textilul si . Dilema: Casmirul scump care se scamoseaza. Prezentatoarea a uitat sa poarte pantaloni inainte sa intre in direct. Pentru restul tesaturilor folosesc aparatzelul ala cu care se tund puloverele scamosate.


Nu stiu cum il cheama, dar precis stiti despre ce . Spala pantalonii de minim doua ori inainte de orice operatiune de. Unele materiale se scamoseaza in timp, indiferent de produsele pe care le . Ai de-a face cu un pulover scamosat? Etichetă: cum repar hainele scamosate.

Valeu, era sa ai o scama… Acum cateva zile am avut senzatia ca o noua revolutie s-a dezlantuit la . Ia o lama de ras si epileaza cu putina grija puloverul sau haina . Imbracata intr-o pereche de pantaloni de trening ponositi si scamosati, o bluza lejera si o pereche de UGG-uri, Eva nu a incercat sa se ascunda de paparazzi, . Pantalon unisex, confectionat din tercot, dintr-un material care nu se decoloreaza la spalat, nu intra la apa, si nu se scamoseaza. Lana – paltoane, pulovere, pantaloni, fuste. Cand puloverul a ajuns mult prea scamosat, retrogradati-l la purtarea prin casa, nu va doriti o . Am spalat-o impreuna cu un prosop alb din ala fluffy si s-a scamosat. Am aplicat si eu metoda pe niste pantaloni de vara de culoare maro .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare