miercuri, 27 septembrie 2017

Camping zanoaga am fost acolo

Cheile Zanoagei - O excursie de o zi, perfecta! Am fost in 201 cu siguranta vom fi acolo si in vara lui 20! Camping Zanoaga added new photos to the albuPrin camping si prin imprejurimi — at .

Singuri in zona, doar o autorulota la Padina (am vazut a doua zi cand am fost pana acolo). Drumul destul de prost de la Targoviste, denivelari . Ce școli mureșene au fost modernizate pentru începerea anului școlar. Realizarea acestui camping pentru turişti în zona Zănoaga va avea ca.

Pentru ce mai stau acolo ca proştii? Munții Bucegi, obărșia râului fiind subiectul unui viitor articol, pentru că am fost și pe acolo și merită vizitată. De curan am facut o excursie frumoasa… am avut si vreme buna, si traseul a fost interesant. Am plecat din Sinaia, cartierul Malul Spitalului… spre Scropoasa, . Camping Zanoaga (de rulote si de cort) este situat in Parcul Natural Bucegi, - Punctul Zanoaga (Platoul Zanoaga, in apropierea Cheilor Zanoagei-DJ714), . O echipă tehnică a COnsiliului Judeţean s-a deplasat în zona montană a judeţului nostru pentru a recepţiona lucrarea „Camping Zănoaga”, . Informatii si comentarii despre cazare la Cabana Zanoaga din Muntii Bucegi. Stie cineva din cei care ati fost acolo un numar de telefon de la inchirieri ATV?


Conform indicatorului dinspre camping Zănoaga (h 30' până la cabana Scropoasa).

PadinaFest și unde verile sfârâie grătarele; de acolo,. Noi am fost doar doua persoane si daca auziti vreun zgomot . Camping Zănoaga - Lacul Scropoasa - capătul Cheilor Orzei. Lacul Bolboci, „Marea din Bucegi, a fost creat prin blocarea.


Erau doar de minute până acolo, aşa cum se poate observa şi din indicatorul de mai sus. Cheile Zanoagei, în apropierea lacului Bolboci. Localizare: Pe Valea Ialomitei, langa Cheile Zanoaga Mica - Acces: Din. Toate comentariile neactuale au fost eliminate!


Am innoptat acolo sambata trecuta. Campingul „Zănoaga” este situat în comuna Moroeni, în apropierea Cheilor Zănoagei), pe malul Ialomicioarei. Bucuresti - Sinaia - Cabana Dichiu - Camping Zanoaga - Lacul. Drumul judetean 71 Drumul Babelor, a fost modernizat de . Cheile Zănoagei, camping Zănoaga, barajul Bolboci și . Este un camping foarte drăguţ şi micuţ, care mie mi-a plăcut foarte mult. Când am fost eu în 20am văzut că montau nişte stâlpi de electricitate.


Zănoaga și Bolboci -gratuit ( ca și utilități doar wc, dacă Noi am campat la Padina, era si Padina Fest acolo era loc amenajat pentru amenajeze locuri speciale de campat (in curtea cabanei, sau un camping ceva) . Daca ai fost acolo la Camping Zanoaga sau ai vizitat adauga si tu un review. Spune si la altii care este impresia ta, lucrurile bune sau rele despre oferta de .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare