joi, 1 iunie 2017

Miros haina de piele

Cum scap de miros neplacut la geaca de piele. Haina de piele miroase urat si are mucegai. Cum se intretine haina din piele naturala.

Haina mea din piele naturala miroase urat - Salut ! Sper sa ma ajute si pe mine cineva cu un sfat in urmatoarea problema. Sept 2005Mai multe rezultate de la forum. Cum se pot indeparta mirosurile neplacute din hainele de piele?

Mi-am luat o geaca de piele de la Kenvelo stil sacou , dar miroase ff urat. Am tinut-o cred ca mai bine de saptamani pe . Am cumparat si eu o geaca de piele insa acasa mi-am dat seama ca miroase foarte puternic a oaie si mi se face rau. Buna Am o geaca dintr-o imitatie de piele pe care am cumparat-o astazi,dar nu suport acel miros de magazin nou. Cum pot sa scot acest miros din geaca P. Oct 2014Miros de mucegai in hainepostăriAug 2011curatat piele intoarsa!


Mai 2006cum se curata pielea intoarsa? OŢETUL de MERE, bun pentru piele, casă şi haine – cum să-l foloseşti.

American Gangster (Gangster american) - film pe suport DVD. O haina de piele intotdeaunna este sic, si eleganta, iar daca este. Si nu, deodorantul nu compenseaza mirosul ala super naspa de piele uda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare