joi, 10 august 2017

Detailing forum

Clubul pasionatilor de detailing din Romania. Bine ai venit in comunitatea detailing-club. Regulament forum si comunicari de interes general.

Stiu ca aceste este un forum pentru cei pasionati pentru detailing si DIY. Din pacate nu am timp sa incep acest hobby. Detailing World - A world for detailers by detailers.

Pagini similareTraducerea acestei paginiSonus - Menzerna - Chemical Guys - Clearkote - Poorboys -Meguiars - Pinnacle Wax - Harlys Wax - Klasse - Zaino. Sub-Forums: Orders, Customer Feedback. Acum ore - Car Detailing Forum for the enthusiast. Learn how to wax, polish, compoun clay and detail your vehicle. Ne-am dus si noi masinile la Expert Detailing, fara indoiala cea mai cunoscuta firma din domeniu la noi in tara.


Salutare, De vazut am tot vazut pe si alte site-uri prezentari ale diferitelor firme care executa detailing auto (interior, exterior, motor),. Probabil ai dreptate, nu stiu ca nu am incercat sa ud prea tare materialul, am preferat sonaxu ca e sub forma de spuma si se usuca relativ . An online community of car care enthusiasts and professional auto detailers. We are an open and friendly car care forum dedicated to helping each other .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare