marți, 8 august 2017

Bubite mici rosii pe corp si mancarimi

Ca si simptome, se caracterizeaza prin: mancarime, roseata, eruptie, besici,. Mia esit pe Corp un fel de bube rosi unflate si we extind pe mici . Daca iau xyzal nu mai am mancarini doar niste pete rosii din cand in cand pe corp,.

Apr 2011Bubite rosii pe maini si picioareSept 2009Bubite rosii pe piele cu mancarimi, rog raspuns. Buna ziua, am o problema , imi apar tot felul de bubite rosii, mici dar fara a avea nimic inautrul lor, pe tot corpul , preponderent zona pieptului si a gatului dar si . Imi apar bubite pe corp care provoaca mancarimi. Si inca un amanunt, aceste bube sunt in proportie de pe piciorul stang, cateva pe.

Varicela - solutii la mancarimi pe corp si in ochi la de ani. O caracteristica indicativa a rujeolei sunt pete Koplik, mici pete rosii care au un centru . Vitiligo, scabia, impetigo sau dermatita seboreica afecteaza pielea si viata copiilor. I-a trecut cu apa termala Avene si cu o crema de fata si corp tot de la Avene.


Partile corpului cel mai des afectate de acnee sunt: fruntea, fata, gatul, pieptul, umerii si spatele. Simptomele sunt eruptii insotite de roseata si mancarime a zonelor . Bubite mici rosii care ma mananca - De vreo saptamani mi-au.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare