duminică, 13 noiembrie 2016

Injectoare pd distruse

Asta este o noutate, cum adica chiulasa distrusa ? Mie mi se pare injectorul PD foarte prost prins de chiulasa. Probleme golf IV PD AXR - Golf IV BorapostăriOct 2011Injector Pd imprastiat - TDi ForumpostăriOct 2007Mai multe rezultate de la vwforum.

Despre injectoarele PD (Pompe duse) - Probleme si rezolvari. Problemele acestora sunt semnalate de cateva din urmatoarele simptome: putere redusa, mers sacadat, consum mare, erori pe ECU, . Just changed suspect injector seal on cylinder 3. Thought I had solved the problem, but obviously not!

Bazarul Auto 4Tuning îți aduce cele mai bune prețuri și cea mai variată ofertă pentru injectoare+pd+passat+audi+a4+bîn categoria Piese auto. In ani acesta masina a distrus concedii: anul trecut am ramas pe autostrada in. Si eu am avut problema la injectoare , aparuse culanta.

Cu ce difera un injector de la un common rail fata de alte turbo diesel-uri? PD - toata lumea foloseste commonrail si doar VAG foloseste PD. Azi a venit si diagnosticul, a cedat injectorul cilindru 2. Cauta pe vwforum topicul Injectoare PD 2. TDI distruse, sa vezi acolo horror. PROVIN DE PE O SKODA OCTAVIA DIN ANUL 2005. Nu te lua dupa gurile rele care zic ca ti-ai distrus juma de motor.


Caci daca sunt P n-ar fi o problema. Am alimentat de la fostul Shell din Episcopia Bihor, mi-au distrus din. D în capătul spre injector al conductei,.


Pe cat se poate sa nu se faca comparatii cu TDI-PD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare