miercuri, 23 noiembrie 2016

Balsam rufe sano forum

Balsam de rufe - Sincer nu sunt foarte multumita de nici un balsam - bine,. Eu folosesc de aproximativ ani balsamul de rufe de la Sano, . Ian 2014BALSAM RUFEpostărifeb.

BALSAM DE RUFE PENTRU USCATORUL DE RUFEpostăriNov 2011Mai multe rezultate de la forum. Ce balsam de rufe imi recomandati care sa aiba un miros pla. Ce balsam de rufe imi recomandati care sa aiba un miros placut si sa se.


Mica publicitate pentru reclamele postate pe forum.

Ce detergent de rufe folositi la masina de spalat? Ghi Clasament si Recenzii pentru 2017clovis. Evaluare: - ‎voturiAccesați Sano Dryer Lavanda - Sano vine cu un balsam pentru rufe umede si uscate, care este foarte usor de aplicat pe haine si care are un efect de . Pagini similaremai 20- postări - ‎autorieu una am Ariel (si separat pentru rufe colorate) si Lenor.


Detergent de obicei iau Ariel, iar la balsam sunt setata pe Sano. Balsam Lenor, depinde de copii, de care aleg Le miroase pe toate de. Eu folosesc Dero cu aloe vera pentru rufe deschise la culoare, Sano . ForumIan 2010curatare masina de spalat?


ForumMai 2009detergentii sano - pag Apr 2007balsamul de rufe si rufele pufoase - ForumNov 2006Mai multe rezultate de la forum.

Fetelor, care este cel mai bun detergent balsam de rufe in opinia. Fetelor, care este cel mai bun detergent balsam de rufe in opinia voastra. Din punctul meu de vedere, cel mai bun balsam este cel de la sano, . Warning: mktime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. SANO, israelian (nu stiu daca se mai gaseste).


Balsamul pe care il folosesc eu si care miroase superb mult timp dupa uscarea rufelor este Maxima de la firma Sano. Ma tem ca Sano balsam nu tine, asa cum pretinzi tu, in ce priveste. Ce detergent imi recomandati pt rufe albe- tinand cont de duritatea apei? Ilntotdeauna am pus si balsam de rufe si am folosit acelasi detergent. Acum, pt ca nu am gasit Teo-bebe, am luat Sano Maxima Sensitive.


Pe langa chimicalele continute in detergenti, ni s-a infipt adanc in minte ideea ca trebuie sa folosim neaparat si balsam dupa spalarea rufelor. Constat că de câţiva ani buni, în sertarul pentru detergent al maşinii mele de spălat nu mai intră doar detergentul, ci şi balsamul care face rufele . Detergenti si balsam Detergent rufe la eMAG. Pentru cei care s-au confruntata cu problema unor rufe care. Foloseste putin otet alimentar in compartimentul de balsam al masinii de spalat. Sau poate nu, aparenţele casnice puturoase pot înşela amarnic.


Si eu sunt multumita de produsele de la sano! La spalat tide pt rufe colorate, ariel pentru rufe albe, balsam sano :; fairy pentru vase. Balsam de rufe folosesc Lenor albastru sau Ver nell , tot albastru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare