marți, 15 noiembrie 2016

Cele mai bune produse oriflame

Merita sa fie precizat in topul meu, desi vi l-am mai aratat. Voi ce produse de la Oriflame cumparati mereu ? Pe parcursul acestei luni am primit de la prietena mea Daniela Reprezentant Oriflame cateva produse ca sa le testez si sa imi spun parerea .

Planet Spa de la Avon mi se pare a fi unul dintre cele mai bune. Primul contact cu produsele Oriflame a fost prin copilarie candva, cand. Care sunt primele trei produse preferate (sau cele mai folosite) de la Avon?


Sunt reprezentant Avon si Oriflame.

Parfumurile-cele mai scumpe- sunt intr-adevar bune, persista si sunt. Azi va vorbesc despre cele produse care cred eu ca merita incercate! Miroase a ciocolata, a caldura, a tot ce-i mai frumos pe lumea asta. Pensule lor pentru aplicarea machiajului sunt foarte bune. Parfumul acesta din punctul meu de vedere este unul dintre cele mai bune parfumuri de la Oriflame.


Este foarte senzual , elegant si foarte puternic. Primele mele amintiri despre cosmetice sunt legate de Oriflame, prietena mea cea mai buna din copilarie era reprezentant si am . Produsele sunt foarte apropiate ca pret de cele folosite de majoritatea persoanelor,. Pentru ca stiu ca au si produse bune, dar si cosmetice mai putin bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare