joi, 7 iulie 2016

Amway pareri

Camelot, cu cativa ani in urma, am fost membra a acestei afaceri si am incercat toate produsele. Pot sa-ti spun ca toate produsele sunt fara . Amway mi-a distrus căsnicia - opinie de Cristina Bărănescu - MLM.

Amway mi-a distrus căsnicia – opinie de Cristina Bărănescu. Am petrecut jumatate din ziua de sambata intr-o sala de la Romexpo unde s-au adunat cateva sute de amway-isti ca sa se aplaude reciproc, . Am fost, o perioadă, membru în afacerea Amway. Despre afacerea Amway am auzit prin 19- 2000.

Ce părere ai despre afacerea MLM Swiss Halley ? Am mai vazut si pe alte forumuri pareri despre aceasta companie si intrase in. Cineva de pe acest forum este reprezentat amway? Principiile Amway se pot aplica in familie, afacere, la locul de munca, in relatia cu prietenii, intarind astfel legaturile cu acestia. Mai 2004Mai multe rezultate de la forum.


Eu am folosit de la amway pastilele pt par,piele si unghii! Cele mai bune creme sunt artistry de la amway si va veti convinge doar dupa ce le veti. Nu au nici o legatura produsele Amway si faptul ca nu poti castiga din ceasta afacere.


Ce parere aveti despre hipsterii cu.

Ce nu mi-a placut de la Amway: LOC universal, periutele de dinti,. Eu sunt de parere ca, folosind mult timp aceleasi produse, intervine un fel .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare