vineri, 6 mai 2016

Burger brasov

Acum zile - Ne-am hotărât să facem o listă cu locurile din Brașov unde poți mânca un burger bun. Gratar Urban: Best Burger in Brasov! See traveler reviews, candid photos, and great deals for Brasov, Romania, at TripAdvisor.

Așa că am profitat de o recentă pauză în Brașov pentru a mânca acolo. Se numește Bistro Burger, costă de lei și conține carne de vită, . Am fost de ori acolo, prima oară a fost ok, a doua oară burgerul cu brânză de capra a avut așa o dunga de brânză întinsă pe chifla, dar mi s-a expl. Discover Burger Restaurants in Brasov, Romania with the help of your friends. Desi nu sunt fun burgeri, azi am mâncat la Grătar Urban un burger absolut delicios,.


Dar cu siguranta revenim cand mai avem drum in Brasov, sau, cine stie, . Unde iesim pentru cea mai buna cafea, pranz sau cina in Brasov? Bistro de l'Arte auzisem de ceva timp cum ca ar avea cel mai bun burger, . Hai sa mananci un grill bun, sa bei o bere rece sau un cocktail, sa asculti muzica buna, la Warehouse Pub, in Brasov, str.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare