joi, 12 mai 2016

Din ce materiale se fac dintii

Durata și rezistența coroanei dentare depind direct de materialele. Este de reținut că o fixare perfectă înseamnă sigilarea accesului între coroană și dinte,. Acest lucru este mai evident pentru coroanele din ceramica plasate pe dintii din.

De aceea am sa va fac cunoscute principale materiale din care se fac dinti . Din ce materiale poate fi realizata o lucrare dentara fixa. Are proprietati estetice excelente putand imita cele mai mici detalii de pe suprafata dintilor. Un dinte de ceramică, varianta frumoasă și durabilă, costă 100€.

Se fac așa pentru că materialul nu are rezistență la mestecat și tăiat, pe când. Uneori preturile prea bune pot insemna si folosirea de materiale care nu . Eu am dat 1de euro pe un dinte de portelan,pe dinti am dat 400. Coroanele dentare pot fi confectionate din mai multe tipuri de materiale, insa cele care se apropie de naturaletea dintilor reali sunt coroanele . Materiale dantura - Comunitatea SfatulMedicului.


Sunt disponibile în nuanțe și opacități diferite, astfel încât devin “invizibile” și pot fi aplicate inclusiv pe dinții din față, fiind materiale . Fetelor, spuneti-mi va rog ceea ce stiti despre materialele dentare. Poti sa iti pui ceramica, daca iti permiti este cea mai scumpa sau dinti din alte materiale. In uniune aceste materiale sunt folosite des insa nu la lucrari definitive.

In final as dori sa subliniez ca lucrarile dentare nu se fac odata la luni .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare