miercuri, 27 aprilie 2016

Vopsea haine poliester

Fixativ pentru vopselele textile iDye; Vopsea materiale textile Jacquard iDye Poly; Vopsea materiale textile. Afla cum sa folosesti vopseaua pentru haine, pentru a obtine piese. Vopsea culori praf pulbere pentru materiale textile.

Vopsea, culori, pentru textile: matase, bumbac, in si alte produse textile. Vopseaua Jacquard iDye coloreaza atat tesaturile din material natural cat si anumite tesaturi in material sintetic (matase, bumbac, in, rayon, poliester sau rayon). Intoarce pe dos hainele din denim inainte de a le baga in masina de spalat!


Datorita absorbtiei ridicate, este usor de vopsit in multe culori puternice.

Lana polara este o structura de tesatura fabricata din poliester si acril. Punem la dispozitie o sursa bogata de produse, informatii, linkuri si imagini de inspiratie creativa si artistica. Vopsea pulbere pentru textile universala 5gr.

Intamplator am gasit la dm vopsea textila pentru masina de spalat (initial In prima faza am pus hainele in masina de spalat (in prealabil le-am La fel se intampla si cu cusaturile (daca ata a fost poliester nu se vor vopsi). DianaDumitrescu a scris: Pliculetele de vopsea Gallus (Astral) nu mi-au ajuns inca dar. Nici ata nu a ramas vopsita si sigur ata era poliester. Medicii dermatologi ne recomanda sa fim atenti la ce haine purtam. Specialişti: vopseaua folosită pentru a colora poliesterul este nocivă.


Din fericire, acesta poate fi, de obicei, eliminat din . Eu am vopsit pe linga haine prosoape si lenjerie de ani pe care le folosesc inca si spal frecvent si sunt perfecte. Folie reflectorizantă din poliuretan, grosime 1microni. Pentru inscripționat materiale textile obișnuite, netratate siliconic.


La Dedeman puteti alege oricare din cele 1produse din categoria SPRAY VOPSEA. Preturi pentru SPRAY VOPSEA de la 1lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare