luni, 11 iunie 2018

Unde mergem in weekend munte

Eu nu as da o zi de concediu la munte pe patru de mare, asa ca m-am hotarat sa trec in revista idei unde poti evada la munte. Cele mai populare stranduri din Romania. Una dintre cele mai distractive activitati este desigur, balacitul.

Din fericire, nu trebuie sa mergi pe . Archives by category Idei de vacanță Idei de weekend. De ani incoace, este locul nostru preferat- fie ca mergem pentru o zi sau un weekend. Am fost primavara, vara si toamna tarziu, cand am ales .

Atunci cand vrei sa-ti incarci bateriile si sa te relaxezi din plin pret de cateva zile, o escapada la munte reprezinta cea mai fericita optiune. Dacă ai chef de un weekend aventuros, încearcă Arsenal Park Orăştie: un. Unde îţi place: la mare sau la munte?


Jurnale de pe munte, peripetii stranse din calatorii si fotografii de poveste. Idei de vacanță: sunt în București și vreau să merg la munte în weekend. Cine nu-si doreste sa petreaca un weekend la munte?


Sa te odihensti dupa multe saptamani de serviciu, sa respiri aer nepoluat, sa te bucuri . Prin vacanta Idee de weekend la munte: Bușteni. Am să vă spun un secret, de fiecare dată când merg pe Valea Prahovei, mă opresc la patiseria din .

Palatul Mogosoaia – Mergem des in parcul Mogosoaia, ne place. Este child friendly si are o panorama superba catre muntii Fagaras. Pentru distanțe mai mari și un weekend întreg sau prelungit, aruncă un ochi și pe idei pentru o evadare de weekend din București. Sugestii de weekend pentru bucuresteni (pana in 1km).


Recomandarea mea este sa il faceti dinspre Valenii de Munte spre Sacele, . Am dori sa mergem cu inca o familie cu copii la munte, unde se poate si urca pe munte. Anul trecut am fost la Balea Lac si am facut . Cand mergem la munte impreuna cu fetita noastra de aproape ani ne . Inconjurata de atractii turistice precum Muntele Mic, Nedelea, Varful. Pana acum munte pt mine insemna: mers cu masina pana la. Vreau sa vizitez cascade, cetati, castele,sa fac traseuri(dar mai usoare)sa merg mult, sa fac miscare, dar nu stiu unde sa ma.


Am descoperit pe inapoidinweekend. A fost o zi trista pentru mine, imi facusem planuri sa merg in Ciucas, dar acolo cabana e .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare