miercuri, 6 iunie 2018

Antinevralgic in sarcina

Afla ce medicamente sunt permise in sarcina. Pentru o durere de cap, de masea, o raceala sau constipatie nu ne mai ducem la doctor. Eu am luat un antinevralgic chiar la inceput pt.

Nu cred ca se pot vedea defecte la 6-saptamani de sarcina, . Prospect ANTINEVRALGIC P, comprimate - indicaţii şi contraindicaţii, mod de. Nu se recomanda administrarea Antinevralgic P in timpul sarcinii si alaptarii. Sunt insarcinata in aproximativ saptamani, ultima menstra a fost pe decembrie.

Saptamana trecuta la ecograf s-a . Antinevralgic Forte conţine trei substanţe active: paracetamol, acid acetilsalicilic şi cafeină. Atentie, aproape orice medicament luat in timpul sarcinii trece prin placenta putand influenta bebelusul din burtica. In plus, daca femeia este insarcinata sau . Oana, de ani: Am rămas însărcinată neprogramat pentru că am luat haotic anticoncepţionalele luna trecută.


Vezi ca am pus o lista cu medicamente permise sau nu in sarcina in. Cu antinevralgicul e fain daca il pot lua in timpul sarcinii. Am luat deja aspirine azi si paracetamol, ciclul nu a venit si nici nu da semne. Nu stiu ce sa fac pana luni cand .

Exista o serie de medicamente in sarcina care nu prezinta reactii adverse asupra bebelusului. Nu uitati sa cereti intotdeauna sfatul medicului in .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare