marți, 10 octombrie 2017

Pret transport container china romania

Va oferim transport China Romania pentru a va transporta marfa din China in. China, si anume FCL(Full Container Load) si LCL(Less Than Container Load). Pret mai mic pe metru cub, comparativ cu un volum echivalent sau greutatea .

IMPORT CHINA - AM UN MAGAZIN ONLINE SI AS VREA SA IMPORT. Si eu am incercat sa obtin pe mail o oferta de pret, dar ei insistau sa vin in china la ei. Am un prieten care la luni duce un container plin de marfa, dar el. Pe langa afacerile mele,am intermediat multe afaceri intre romani si chiar .

Oferim transport maritim atat in regim de grupaj (LCL) cat si container complet (FCL) , iar la cerere ne ocupam si de formalitatile . Transportul maritim de marfa se realizeaza in sistemul full container load- container. Oferim servicii de transport marfa grupaj China si preturi transport marfa foarte . Shipping Container From China To Romania, Wholesale Various High Quality Shipping Container From China To Romania Products from Global Shipping . Oferim servicii de transport marfa grupaj China si preturi transport marfa. Factura furnizorului din China era CIF Constanta. Adica era achitat costul marfii, vama in China, incarcarea pe vapor si transportul pana in Constanta. Transport naval maritim de containere in regim de container complet - FCL sau in.


China: Shanghai, Ningbo, Qingdao, Xiamen, Xingang (Tianjin), Dalian,.

La doar ani dupa nominarea ca si agent unic al carausului global China Shipping Container Lines in Romania, compania a inregistrat anual o crestere .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare