luni, 5 septembrie 2016

Amway forum 2015

Am petrecut jumatate din ziua de sambata intr-o sala de la Romexpo unde s-au adunat cateva sute. Amway mi-a distrus căsnicia – opinie de Cristina Bărănescu. La ediția a treia a evenimentului Network Marketing Forum, am .

Intrebarea mea este : Cineva de pe acest forum este reprezentat amway? Mai ales ca cica Amway UK a fost inchis din simplul motiv ca a primit prea multe reclamatii. Corporatia Amway, ofera produse de consum la preturi piperate,. Pe un forum pe internet in care se discuta despre Amway am .

Despre afacerea Amway am auzit prin 19- 2000. Un coleg de facultate m-a invitat la o prezentare acasă la el, spunându-mi că el crede că aş fi interesat de . Dragele mele,ce parere aveti despre Amway,am cautat eu si pe net,dar vreau si parerea voastra! Principiile Amway se pot aplica in familie, afacere, la locul de munca, in relatia cu prietenii, intarind astfel legaturile cu acestia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare