miercuri, 2 septembrie 2015

Urgent cargus arad depozit

Expediază documente în regim standard şi expres pe rute interne şi externe. Include informaţii despre istoricul, organizarea şi activitatea firmei, lista serviciilor . Merg la depozit, acolo imi spune ca el la telefon mi-o zis ca o livrat pentru zona .

Urgent Cargus - Ara Calea Zimandului Nr. A din Ara Telefon 0230cu păreri, Indicații rutiere şi Servicii. Agentia Ara Agentie de turism si bilete de avion.


Clientul s-a deplasat sâmbătă, ianuarie, la sediul Urgent Cargus, unde a aflat că pachetul este în depozitul în curs de mutare!

Sfătuit de reprezentanții Cargus să NU meargă la Poliție! Agentul a fost sunat de față cu mine din Depozitul Cargus Arad și a confirmat. Puteti sa imi spune-ti in ce statiu este dosarul cu cei de la urgent cargus sa stiu . Se îngrămădesc acolo mașinile angajaților și șefilor de la Cargus plus. Urgent Curier și Cargus s-au băgat unu-ntr-altu' și-s unul singur . Urgent -Cargus nu are nici o legatura cu DPD.


Timisoara ,Arad si Oradea au acelasi subcotnractor ca si Cargus. Cu toata caldura va recomand sa evitati Urgent Cargus pentru livrari si sa. Sper ca dupa un sfarsit de an rusinos, Urgent Cargus sa inceapa 20cu o.

Nu plecam din depozit cu clienti si nu ii sunam cu 1-ore inainte. In Arad am fost sunat de curierul de la FanCourier si mi-a spus sa ma duc 2 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare