luni, 28 septembrie 2015

Aparat curatat fata avon

Perie pentru curatarea tenului din platic cu peri nailon. Foloseste-o impreuna cu un gel de curatare, astfel vei indeparta perfect impuritatile. Aparat de curatat fata+ cosmetice Avon.

Moda si frumusete Cosmetice - Parfumuri. De foarte mult timp imi doream sa incerc aparatele de curatare a fetei, am tot. Ma ajuta sa imi curat fata si in acelasi timp imi maseaza pielea.


Aparatele pentru curățat tenul care pot fi folosite acasă pot avea mai multe funcții:.

Nu am o fata, foarte incarcata de puncte negre, doar ca imi place sa. Aparat de ras pentru femei (4641-7). Indeparteaza precis parul nedorit din zona. AVON (1331-8) Perie pentru curăţarea tenului. AVON (2322-6) Set de bureței pentru curățarea feței.


AVON (1429-0) Geantă cosmetică florală. Masca de fata Avon Curatare a Porilor cu Extract de Floare de Lotus la eMAG, pret avantajos. Platesti doar dupa ce deschizi coletul. Impuritățile de pe față, resturile de machiaj și celulele moarte nu au nicio șansă împotriva mișcării .

APARAT HOME SPA in MASAJ FACIAL DEMACHIERE CURATAREA. Dispozitivul pentru curatarea fetei alimentat cu baterii si prevazut cu dischete de curatare ce pot fi inlocuite - pentru prima data la Avon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare