marți, 20 mai 2014

Sampon auto cu ceara

Sampon auto Mannol cu ceara, 10ml la eMAG, pret avantajos. Platesti numai dupa deschiderea coletului. Spala, lustruieste si protejeaza printr-o singura operatiune Contine tipuri de ceara vegetala cu inalta aderenta Mentine in timp aspectul culorilor Formula .

Se utilizeaza pentru spalarea caroseriilor auto. Are putere mare de degresare, spumare si lasa un luciu deosebit pe caroserie. Ca sampoane auto (oricare e bun), dar eu folosesc de la Nigrin sau Sonax, cica made in germany, sampon cu ceara. Informatii pe scurt: Super sampon si spuma de curatare universala cu spumare intensa indeparteaza usor murdaria si mizeria fara a zgaria ceara sau lacul .

Am ales sampon auto pentru ca-mi spal singur masina de vreo ani. Acasa o spal cu sampon ce contine ceara auto, pot sa spun ca arata la . Am înţeles ca am nevoie şi de şamponul ăla pe care îl au oamenii la spălătorii. O poti spala si manual, cu un prosop special, spuma + ceara. Oferte pentru sampon auto cu ceara la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. Cumpără sampon auto cu ceara de la unul din magazinele noastre.


M Car Wash Soap este un gel lichid blând – de curățare , care nu va elimina ceara , dar care spala ușor toate urmele de grasime , praf și nisip , care s-au . Am luat o manusa sonus si acum imi trebuie un sampon. Eu folosesc Sonax clasic, Auto Shampoo si mi se pare ok.

Samponul cu ceara Abro, furnizat de Ro Group, confera stralucire si protectie dupa fiecare. MANNOL Sampon auto cu ceara si efect de polish MANNOL. In cazul in care sesizati o diferenta intre . Aşadar cel mai bine este să folosiţi un şampon auto ce se găseşte la. Taguri: car wash, ceara, poslish, sampon, sfat, spalat auto, spalatorie.


Preturi pentru COSMETICA AUTO de la lei. Sampon auto cu ceara l vca000la cel mai bun pret acum la Dedeman. Va invitam sa consultati si celelalte oferte din categoria CURATARE EXTERIOR. Pret: adauga produsul in cos si solicita oferta x 1. Informatii produs: Pagina de catalog (PDF) Nu tine numai . In fine, eu ti-as recomanda sampon auto de la Turtle wax.


Costa cam 30-de roni si are si ceara in el. Ideea este ca inainte sa dai cu peria . Spalare si detailing rapid NANOAUTO Sampon auto cu ceara Carnauba 1L Sampon profesional pentru masina cu ceara, toate intr-un singur produs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare