miercuri, 14 mai 2014

Caut ingrijire batrani contra locuinta

Femeie pentru curatenie si intretinere locuinta. Caut persoanal Asigurari (RCA CASCO Asigurari Locuinte). Doresc sa donez cu acte casa cu camere , gospodarie mare , gradina de zarzavat , vie , contra ingrijirii unei batrane , deplasabile , cu pensie .

Acum au văzut că nu e uşor să ai grijă de doi bătrâni bolnavi. Cât de riscantă este asumarea îngrijirii la bătrâneţe contra cedării locuinţei a . Subiect: Ingrijire batrani contra locuinta. Buna ziua, Eu si sotul meu ne-am mutat la parintii mei deoarece sunt bolnavi.

Oameni cu suflet mare nu se găsesc pe toate drumurile, însă există şi persoane ce te lasă cu gura căscată. Acesta este şi cazul unui proprietar . Doamna ani cu trei copii (19ani.10ani. 5ani )caut casa in Drobeta-Turnu ingrijire batrani pentru locuinta. Mama cu doi copii ingrijesc batrani contra locuinta cu contract.


Familie tanara caut batrani pentru ingrijire contra locuinta. Va rog frumos sa ma ajutati, de fapt este vorba de o prietena a mea, care are o mare problema .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare