marți, 27 mai 2014

Lucru manual din hartie creponata

How to make roses with crepe paper - Duration: 2:51. Dekoratiuni: Flori din hârtie creponată. Aranjament floral realizat manual din hartie.

Clubul Magic: Buchet trandafiri din hârtie creponată. Buchet de trandafiri din hartie colorata! Lasati-va imaginatia sa zboare liber cu aceste decoratiuni din hartie creponata, usor de facut si pline de culoare si bucurie.


Idei de lucru acasa sau la gradinita cu prescolari sau scolari mici, folosind.

Pomisori din hartie creponata cu trunchi din tub de carton. O bucata de polistiren am imbracat-o in hartie creponata si am fixat-o, cu lipici cal. Decoratiunea este realizata din hartie, prin tehnici de lucru combinate.


Multe modele din flori de hartie creponata sunt podoabe simple si nu. Mi-am amintit procedeul de pe vremea cand eram eu mica si faceam orele de lucru manual, imi placeau .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare