vineri, 16 mai 2014

Cadouri pentru iubit tpu

Candva, imi precis acum o saptamana si eu ma confruntam cu aceeasi problema ca si tine. Si prietenul meu e foarte copilaros si nu . Un tricou personalizat, un parfum sau un set parfum gel de dus after shave, o bratara de argint sau un lant, daca fumeaza un set de bricheta cu .

Vreau sa'mi dati idei de cadouri pentru iubitul meu. Valentine's day si ziua lui este p martie. Bună seara Alina, îs sute de variante doar să ai o condiţie materială bună. Pentru început poţi începe cu haine până la ceasuri electronice, tu ar .

Buna TPU Vreau niste idei de cadouri pentru iubit. Valentine's day si pe e ziua lui stiu ca mai e pana atunci dar timpu trece . Pai cel mai ideal cadou e iubirea ta fata de el winking Dar daca vrei sai mai iei ceva in plus poti sa ii iei un set de deodorante un parfum un . Are ani si suntem de luni impreuna. Ii place carvingul,chitara si avea un lant de la mama lui pe care la pierdut,ma gandesc poate sa ii iau . Salut nu stiu daca e bine sa raspun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare