luni, 17 aprilie 2017

Euroins pareri 2016

Am lovit si eu pe cineva,fiind asigurat la euroins,iar dupa amiabila(eu am fost cel vinovat) am fost chemat la euroins unde a sau asezat . Cu Euroins am avut doar o problema de actualizare a datelor, si au fost prompti. Nu am avut problema de seriozitate cu ei, am avut probleme .

UPDATE: Una dintre cele mai mari companii din domeniul asigurarilor auto de raspundere civila auto nu mai are voie sa incheie de astazi . Euroins în procedura de redresare financiară pe bază de plan. Carpatica Asig, companie care a intrat în mecanismul de rezoluţie. Opel Astra K, primele imagini şi informaţii oficiale cu noua generaţie de Astra.


Anunţul Euroins, după ce Astra Asigurări a intrat în faliment. Euroins, Astra şi Uniqa Asigurări sunt companiile de asigurări cele mai reclamate în 2014. Nenea are asigurarea la acesti EUROINS.


După Astra, care e la un pas de faliment, şi Euroins a intrat în. Cu toate acestea, companiile Euroins, Astra şi City Insurance au strâns 6 din totalul plângerilor. Majoritatea dintre acestea s-au referit la . Astra şi Carpatica sunt în procese de redresare financiară, Euroins domină autoritar topul reclamaţiilor, în timp ce City Insurance, noua vedetă a .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare