luni, 16 iunie 2014

Euroins daune forum

Probleme cu Asigurari EUROINS - Discuţii generale - POLITISTI. Nenea are asigurarea la acesti EUROINS. Cu Euroins am avut doar o problema de actualizare a datelor, si au fost prompti.

PS: eu am avut dauna totala la euroins cu dosar la militie. Referitor la refuzul dosarului de dauna eu unu nu mai am ce sa zic. Pagina postăriIul 2010Problema cu EuroINS RCA Pagina postăriIun 2010Problema dauna totala Euroins Pagina postăriDec 2009Despagubire daune la Euroins (fostul Asitrans) Pagina postărifeb. Am lovit si eu pe cineva,fiind asigurat la euroins,iar dupa amiabila(eu am fost cel vinovat) am fost chemat la euroins unde a sau asezat masinile .

Mda euroins, am sunat acum la ei si abia maine ajunge dosarul la. Mai mult de atat masina ta imi pare cam dauna totala si este foarte posibil . Accident cu un asigurat EUROINSpostăriSept 2014Dauna totala RCA ! Cum îţi iei ţeapă de la asiguratori. De Casco la Euroins ce parere aveti, ca am o oferta buna.


Cu greu au acceptat dauna totala la motor, iar din cei 14. EUROINS are în continuare dreptul de a desfăşura activitatea de asigurare (subscriere de riscuri noi, lichidare daune etc.), iar toate poliţele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare