vineri, 6 iunie 2014

Geaca de piele miroase urat

Cum scap de miros neplacut la geaca de piele. Haina de piele miroase urat si are mucegai. Cum se intretine haina din piele naturala.

Mi-am luat o geaca de piele de la Kenvelo stil sacou , dar miroase ff urat. Am tinut-o cred ca mai bine de saptamani pe . Haina mea din piele naturala miroase urat - Salut ! Iti dai seama ce inseamna sa te prinda ploaia imbracata cu o geaca din asta.

Sept 2010Motorina pe hainepostăriAug 2008Mirosul de transpiratiepostăriOct 2007Mai multe rezultate de la forum. Am cumparat si eu o geaca de piele insa acasa mi-am dat seama ca. Am cumparat si eu o geaca de piele insa acasa mi-am dat seama ca miroase foarte puternic a oaie si mi se face rau. Pielea este un material facut din blana de animale prelucrata si vopsita, din care se fac geci, pantofi, genti, curele, hamuri, lese, etc.


Convoc spre dezbatere o situatie PENIBILA : mirosul de. Mi-am luat o haina din piele si miroase f tare a oaie. Am tinut-o toata vara la aer insa isi pastreaza inca mirosul.


Stiti vreo modalitate de a scoate . Oţetul poate fi folosit pentru întreţinerea garderobei, a pielii sau a părului.

O cârpă înmuiată în oţet alb elimină mirosul fundurilor de tocat din bucătărie,. O haina de piele intotdeaunna este sic, si eleganta, iar daca este bine. Si nu, deodorantul nu compenseaza mirosul ala super naspa de piele uda.


Eu mi-am luat o geaca de la Harley din Mall de care sunt foarte multumit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare