marți, 18 august 2015

Aerius sau ketof

Aerius si ketof au acelasi rol din cate stiu eu, sunt amandoua antihistaminice, dar ketof se da pe termen mai lung de obicei ca sa aiba efect mai . Pagini similareKetof la copii - Am un baietel de ani si luni diagnosticat in urma cu an si. Aerius-ml seara,Ketof 5ml dimineata si .

Cat timp pot sa-i dau AERIUS copilului ? ForumpostăriDec 2009TRATAMENTE PENTRU OPRIREA TUSEI LA COPIIpostăriOct 2009Antihistaminicele - ForumpostăriDec 2007Nurofen si Aerius pt raceala - ForumpostăriNov 2007Mai multe rezultate de la forum. Am un baietel d un an pot sai dau aerius dak ii dau si ketof? Medipedia - Sectiuni forum medical - Intrebari si.

Ian 2015astm bronsic atipic - Medipedia - Sectiuni forum medical. Medicatia - Sanatatea la copiiforum. Aerius pt dermatica alergica iritativa de contact 2. Ketof pt bronsita(augmentin si eurespal).


Aerius si Ketof au in mare aceleasi indicatii. Baiatelul meu in varsta de ani a facut varicela, as dori sa stiu daca administrarea de sirop ketof si aerius l-ar ajuta impotriva mancarimilor, sau . La ultima repriza de tuse i-am dat Aerius dimineata si Ketof seara. Si pe el il agita Peritol si Ketof dar doar daca ii dau peste zi.


Eu n-aş da şi Ketof, ci doar Aerius (sau în orice caz, ori una, ori alta).

Dar nu sunt sigură că am înţeles cum trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare