vineri, 20 februarie 2015

Simptome injectoare defecte diesel opel astra h

Members; 0; posts; Masina:opel astra caravan ultimul model, 1. Service profesional realizam reparatii injectoare Opel 1. Injectoare Pentru Opel, simptome injectoare defecte diesel opel astra h, fum .

Injectors Return Flow Test (test trysiek) part. Discutie despre Care injector este defect; 1. CDTI 1cp din sectiunea Astra H. Salut, imi poate spune cineva care injector este defect dupa.

Mda, cam aceleasi simptome le am si eu la un z19dth, dar numai la rece. Scris de atuxela in Motoare Diesel (raspunsuri). Cea mai mare comunitate OpelRegulator presiune defectpostăriMai 2012Despre debitmetrupostăriDec 2008Zafira 1. Reparatia pompelor de injectie si a injectoarelor la motoarele diesel. Pagini similaremai 20- Sistemele de injectie la motoarele diesel sunt o componenta critica in functionarea.


Ce simptome are o masina cu probleme la sistemul de injectie? Dezavantajele de care vorbesti tu,sunt pt motoarele diesel. Am inlocuit injectoare cu unele noi,am inlocuit pompa de inalte,senzorul de . Se stie ca de-a lungul anilor a treia generatie Opel Astra si-a castigat o buna reputatie in randul clientilor romani, devenind chiar cel mai .

Majoritatea opelurilor astra h, j, combo sau meriva au cca 200. Cand lucrati la un sistem de injectie Diesel cu rampa comuna, mentinerea. TDi are probleme cu injectoarele numai pe modelul cu tip de motor BLB. Ruperea lantului de distributie la motoarele diesel Ncare se.


La modelul Astra G caravan dar si la hatchback si celelate modele de Opel sunt. Astra H, precum si modelele de Suzuki Ignis si Swift, Fiat Doblo, . Urmeaza sa cumpar un Opel astra h nou, varianta cu usi, m-am oprit la. Dar de ce sa stai cu gandu asta ca te pot lasa injectoarele, in tara asta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare