joi, 11 decembrie 2014

Lucruri de facut cu prietena cea mai buna

Esti cu cea mai buna prietena si nu aveti ce face ? Cel mai bun medicament pentru o prietena deprimata este o vorba buna. Nu face economie de cuvinte frumoase, din suflet!

Dar, când vine vorba de cea mai bună prietenă a ta, nu există bariere în calea discuțiilor libere pe absolut orice subiect. Buna o sa dorm la prietena mea cea mai buna si nu prea am idei de lucruri amuzante pe care sa le facem impreuna:d Ceva idei. As vrea sa-mi dati o lista cu lucruri amuzante pe care sa le fac vara asta cu cea mai buna prietena a mea.


Tu cum te comporti cu cea mai buna prietena a ta?

Ii multumesti vreodata pentru lucrurile pe care le-a facut pentru tine? Cu totii stim ca sunt unele lucruri pe care nu ni le permitem sa le facem cu oricine. Lucruri pe care poti sa le faci doar cu cea mai buna prietena sau cel mai bun prieten.


Cu totii cunoasteti vorbele lui O. Paler… “Ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata. Si eu le stiu, le am bine intiparite-n minte si in suflet. Prietena ta cea mai bună știe care sunt emisiunile preferate, deoarece le.


Intreviul cu politologul Robert E. Kelly a facut deliciul internautilor!

Indoaie-ti genunchii pentru un echilibru mai bun. Decodati linia capului, care este cea mai adanca si se curbeaza catre degetul aratator, si veti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare