marți, 23 decembrie 2014

Lucruri de facut in viata

Sunt atat de multe lucruri de facut si timpul parca atat de scurt incat ar fi. Nu, nu sunt sfaturi de viata, nu incercam sa-ti spunem ce sa faci ci doar vrem sa-ti . Care ar fi cu adevarat cele mai importante lucruri de facut in viata?

Dacă ar fi să afli că mai ai de trăit zile ce ai vrea să faci sau să fi făcut? Ca sa nu ne trezim intr-o zi cu regrete, intrebandu-ne cum ar fi fost daca am fi facut anumite lucruri, ar fi bine sa lasam in urma zona noastra de . Timpul parca trece din ce in ce mai repede si ne trezim la un moment dat ca nu am facut mai nimic din ce ne-am propus. Sunt atât de multe lucruri de făcut și timpul parcă atât de scurt încât ar fi păcat dacă n-am bifa cu DONE măcar jumătate din aceasta lista.

Azi ţi-am făcut o listă cu zece lucruri pe care ar trebui să le faci în viaţă. Pentru că nu ai decât o singură ocazie, o singură viaţă, şi trebuie să . Când e ultima dată când ai făcut ceva pentru prima dată? Sunt multe lucruri pe care n-ar trebui sa eviti sa le faci intr-o viata, lucruri care iti vor aduce multe . Top 1de lucruri pe care ar trebui să le faci în viaţă.


Viata inseamna mai mult decat distractie insa, iar daca pana acum ai pus accentul pe ideea de having fun, iata de ce lucruri trebuie sa tii cont in viata de adult, . Viaţa e scurtă, de aceea, nu trebuie să pierzi nici o clipă în zadar. Fă o listă cu 1lucruri importante pe care le-ai făcut în viaţă.

Se spune că într-o viaţă trebuie să ridici o casă, să sădeşti un copac şi să faci. M-am decisă îmi fac și eu lista celor de Lucruri de făcut cât timp sunt în viață, acel Bucket List la americani, după ce am citit povestea . Dintotdeauna mi am dorit să fac lucruri. Unele dintre ele, realizabile, altele utopice în mometul în care m-am gândit prima oară la . Iata de lucruri pe care ar trebui sa le faci macar o data in viata! O viata avem si trece al naibi de repede…trec zilele…asa de . Dacă stai la curte să-ți scoți patul afară și să dormi sub clar de lună, iar dacă stai la bloc să-l scoți pe balcon. Un simplu ceai făcut dintr-o banală plantă, ne ajută să ne menţinem silueta.


Sunt multe lucruri pe care le poti faci in calatoriile tale prin Europa, insa noi am facut o lista cu activitati cat mai diverse, interesante si distractive . Stevie Wonder spunea cândva ca timpul este lung, dar viata este scurtă. Chiar dacă timpul este infinit, noi suntem trecători prin lume. Lupascu Sonia Permis de conducere. Cariera Casatorie Copii Casa noua. Samira la Cum poti prelungi durata de viata a bateriei laptopului?


Cele mai nebunesti lucruri pe care le-ai putea face intr-o viata. Tag-uri: idei, inspiratie, lucruri nebunesti, stil de viata. Anunțul făcut de Adele la finalul turneului mondial a uimit.


Avem cu totii o lista de lucruri pe care vrem sa le facem macar o data in viata, insa. Indrazneste sa faci macar o data pe luna ceva ce nu ai mai facut niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare