vineri, 5 decembrie 2014

Cat costa o bona in timisoara

Eu sunt studenta, iar in timpul liber ingrijesc micuti”, ne-a declarat Anca, o bona din Timisoara. Preturile pentru serviciile unei . Am o bona angajata de ani de zile pentru.

Tarif bonapostăriAug 2013Bona - un ajutor binevenitpostărifeb. Cum gasim o Bona, cat este salariul mediu al unei Bone ? Gaseste bona potrivita pentru copilul tau in Timisoara. Bone Timisoara cu experienta, recomandari, interviu audio si video.

Pentru că multe cititoare mi-au cerut ajutorul, am pus mai jos ce mai țin minte din procesul de recrutare a bonei noastre. Din ianuarie am început din nou să caut bonă, era clar că nu-mi pot lăsa. Iar cît stătea aici, fie îmi povestea mie viața ei și mai spăla niște . Angajez asistenta pentru cabinet stomatologic - Timisoara.


Angajari Infirmiere si As Medicala, Timisoara. Postezi gratuit un anunt pentru bone si astepti sa fii contactat de bona cautata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare