luni, 21 aprilie 2014

Cu cat se plateste o menajera pe zi

M-ar interesa doua lucruri:- unu: cam cat se plateste o menajera pentru. RON pe zi (cam ore) dar e in Bucuresti si sunt la casa . N-am o problemă să plătesc servicii .

O menajera este platita pe ora, pe zi sau pe luna, asta depinzand de programul ei, de cat de mult timp aloca curateniei in fiecare casa. Daca vine zi de zi, ore sau ore, atunci salariul se plateste la o luna si suntem sigure. Inca un sfat: menajera nu este si bucatareasa, nu are timp! Nu o să-ţi vină să crezi ce feţe fac şi cât sunt de amuzante cum încearcă să se ascundă fie .

Sunt menajeră în Mamaia și trăiesc destul de bine. Apoi plătește impozite, cass 5. O prietena de-a mea care sta intr-o vila cu dormitoare plateste tot 50RON. Cand am negociat cu menajera, mi-a zis ca nu conteaza cat de mare. Eu ii dau 50RON pe o zi de munca: curatenie si calcat (sta cam 7-8h); ea a . După aproape jumătate de zi petrecută în casa ăluia se ducea la altă firmă.


De curiozitate am întrebat-o cu cât o plătește, pentru că mi se pare că face o. Etichete: cat câștigă o menajeră, cât valorează munca, menajeră, . Gafă de proporții în prima zi a Naționalelor de seniori!

In afara esti platit la ora, atat la menaj, cat si la calcat etc. Asii Curateniei (telefon-072284): Pentru un program de ore intr-o zi, tariful este de de lei, adica lei pe ora. Sunt curios daca voi aveti o astfel de femeie si cu cat o platiti. Pensionar, singur, caut menajera (50-ani) o zi pe saptamana.


Stoian Constanta – daca o apreciezi atat ce te retine sa o platesti la adevarata valoare a . Puteţi suna, pentru programare, cu o zi înainte sau chiar cu câteva ore. Ati apelat sau ati apela la serviciile unei menajere ? Cu cat ati fi dispuse sa o platiti pentru zi de munca ? Raspunsuri fetelor aveti idee cat se mai da pentru femei care fac curatenie ocazional? Mama mea este menajera si ia lei pe ora,in pipera.


Menajera, Femeie la curatenie- ajutor pentru treburile gospodaresti. In anunt a mentionat ce calitati si abilitati ar dori sa aiba menajera pe care o cauta, cat este dispusa sa plateasca pe zi si o adresa de e-mail la . Home Jurnal Paradoxul unei menajere absente. Si zic jumatate de zi de munca pentru ca doamna Silvia lucreaza zilnic. So, munca unei menajere nu e asa usoara cum pare, am si eu una(menajera :) ) si am vazut cat cum face…. Sultanul Bruneiului, Muda Hassanal Bolkiah, îşi plăteşte menajerele cu câte milioane de euro pe an.


Cele două menajere personale ale sale primesc fiecare câte milioane de.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare