marți, 29 aprilie 2014

Iritatie bebelusi pe fata

Multi bebelusi sunt predispusi sa sufere iritatii ale pielii, in primele luni de dupa nastere si chiar si mai tarziu. Urticaria, de exemplu, cea mai des intalnita iritatie la copii, reprezinta o reactie. In cazul bebelusilor care saliveaza excesiv, incercati sa le pastrati fata curata si .

A trecut iritatia cu Travocort, la cateva zile dupa ce am dat-o. Are si bebe al meu o iritatie pe fata ,i-am zis doctorei si a zis ca-i normal uff . BUNA SEARA am un bebelusi de sapt si are pe fata niste bubite asemanatoare cosurilor. Pagini similare Evaluare: - ‎Un votmai 20- Pe scalpul bebelusului apar cruste galbui, uleioase (datorita excesului de sebum) si pot include o iritatie rosiatica pe fata, in spatele urechilor, .

Bubite pe fata la bebelus - GeneralitatiAtunci cand esti parinte de bebelus,. Iritatia de scutec Iritatia provocata de scutec apare la majoritatea bebelusilor pana . Iritaţia provocată de scutec apare la aproape toţi bebeluşii sau copiii mici. Le strângeţi scutecul prea tare, . De aproape o saptamana i-au aprut niste borbonele pe fata, ca niste cosulete rosii.


Fetitei mele i-a aparut pe fata o iritatie,seamana cu niste cosuleti mici mici si iti da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare