miercuri, 23 aprilie 2014

Puncte negre la bebelusi

Si puncte negre avea cateva si am facut greseala sau nu,ca le-am scos. Nici nu se mai cunoaste unde au fost. Caca cu urme de zat de cafeaSept 2009Help Firicele negre in scaunDec 2006Puncte negre pe dinti - copil 1.

Sept 2006Puncte de grasime la sub-brat? Acneea la bebelusi - SfatulMedicului. Pagini similareAcneea la bebelusi - Sugarii pot avea pustule?


In orice caz, nu incercati niciodata sa apasati punctele negre sau sa rupeti negii.

By admin Oct, 20Blog acnee bebelusi, acnee neonatala, acnee. Sugarii cu acnee prezinta de obicei atat comedoane (puncte negre sau puncte albe) cat . Camelia are puncte negre pe frunte de ceva timp , si in ureche. Cu ce ar fi indicat sa o dau ca sa . Eu am un baietel de luni cu puncte negre pe fata (dermatita atopica). Nu te preocupa, cand ii va trece va fi ca nou bebelusul, cu pielea la fel . Toti medicii la care am fost au zis: acneea bebelusului.


Are perioade cand dispar si raman doar punctele negre si are . Eu nu am avut probleme cu punctele negre insa m-am documentat putin si am gasit retete.

Acest amestesc se aplica doar pe zonele cu puncte negre. Cum poate fi recunoscută acneea la bebelusi, de ce apare, când este. AM UN BEBELUS DE LUNI JUMATATE SI DE LA LUNA AM PROBLEME CU.


Multi parinti se ingrijoreaza din cauza acneei bebelusului, o eruptie ce apare pe fata micutului la nastere sau in prima luna de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare